vi prøver igen..
shareonline, søndag 24. august 2008, 16:14
Du bliver ved med at skrive om denne her 40% ydelse.. PS3 udnytter sin GPU 100% hvilket er det der har noget at sige i spil.. kan da godt være at den har 60% ekstra i cpu kraft hvilket lyder helt utroligt men ok jeg tror dig:)
men hvad vil du bruge disse 60% ekstra cpu kraft til? ja du vil kunne få en masse mere ydelse i spil, men hvis GPU'en ikke følger med kan det jo være ligemeget?
Du vil kunne bruge de ekstra 60% ydelse til utroligt meget bare ikke i spil, så vil da gerne høre hvad du har af planer med disse 60%????
Jeg har begge maskiner og har faktisk ikke en favorit fordi i mine øjne har de begge deres vinder podie..
det er desværre meget meget nemt at høre at du er ps3 fanboy:)
hvilket jo også er ok det ser desværre bare ud til at der er mange tekniske ting som du overser når du tænker på din ps3..
Det er jo en smagssag hvorvidt de udkommende spil er bedst til den ene konsol eller den anden, men ifølge min mening er de bedst til xbox 360, maskinen har selvfølgelig også været ude længere og har derfor et forspring på det punkt. Men igen det er jo en smagsag.. og kan da godt forstå at du elsker din ps3 den er fandme også fed!
Men alt det med at den vinder i fremtiden grundet sine endnu ikke brugte kræfter og sin enorme blueray kapacitet holder bare ikke..
PS3 ligger i bunden af konsol løbet og sony har tabt utallige millioner på maskinen, det siger tallene over hele verdenen, wii nr. 1, xbox 360 nr2, ps3 nr 3...
måske vender det hvem ved men det vender da i hvert fald ikke grundet ovenstående:)
og misforstå mig nu ikke! jeg er på ingen måde skuffet over min ps3.. flere af mine kammerater har den så har prøvet den grundigt af inden jeg selv købte den.. hvis jeg syntes xbox 360 var så meget bedre havde jeg ikke brugt 3K på endnu en konsol:)