Hjælp ved køb af ny GPS

Hjælp ved køb af ny GPS
mOl1983, onsdag 26. december 2007, 01:14
Hej min kæreste og jeg er ved at være godt trætte af den gamle Packard bell gps og hun har fundet en hun gerne vil ha istedet, og det har jeg også... (det er ikke den samme)

Altså den står og falder lidt på om det skal være en Garmin 250w eller en TomTom one xl.. garmin´en har et bedre batteri hvor tomtom´en har det lidt sværtgennemskuelige "Map Share"

Hvad skal vi gøre.
SV: Hjælp ved køb af ny GPS
Nikolaj - GEAR redaktionen, torsdag 27. december 2007, 11:24
Hej, og glædelig bagjul!

Både TomTom og Garmin er på min personlige favoritliste...

TomTom har en del bonusfeatures, hvor Garmin er mere ind-til-benet.

Den store fordel ved Garmin er, at man kan søge vejnavne uafhængigt af by eller postnummer. Det er en smart hvis man ikke kender den præcise information - eller (som det ofte er tilfældet), at de indbyggede kort ikke er 100 procent korrekte med hensyn til postnummer.

MapShare er ret simpelt. Mens man kører, kan man vælge funktionen hvis man støder på fejl i kortet. Herefter er der få enkle muligheder, som vej spærret, ensretning omvendt og den slags. Dem kan man så vælge ud fra - og næste gang man sætter TomTom til computeren bliver den ændring "delt" med andre brugere, der kan hente dine rettelser, ligesom du kan hente andres rettelser.

SV: SV: Hjælp ved køb af ny GPS
Chilgenbach, tirsdag 1. januar 2008, 15:08
Hva så hvis den fejlen på vejen bliver udbedret inden folk får opdateret den igennem mapshare? Så har de jo forkerte oplysninger?

Debatforum

Seneste
Mest aktive

Log ind

Eksisterende bruger:
E-mail:
Kode:

Log ind

Ny på forum?

Hvis du er ny på forum, er der lidt hjælp at hente.
Vælg et af nedenstående hjælpeemner: