Panasonic Viera

Panasonic Viera
Redaktionen, mandag 14. februar 2005, 15:34
Panasonic Viera
Uhyggeligt flade HDTV fra Panasonic.

Læs anmeldelsen
Jeg har dette 37" Plasma TV. Og JA, det er fedt.
Lander, onsdag 16. februar 2005, 14:47
Jeg har dette og er vildt imponeret.

Desværre havde jeg ikke plads til 42", for en ting at lægge mærke til, er, prisforskellen mellem 37" og 42".
Dags dato er prisforskellen 3904,- i f.eks. elgiganten. Men til tider har den været nede på 800,-.
Selvom 37" er rigeligt stort, ville jeg klart vælge 42" såfremt afstanden fra Sofa til skærm er > 4 meter.

Det suverænt klare billede med en kontrast på 4000:1 og en betragtningsvinkel der siger spar 2 (man kan faktisk stå side om side med skærmen og alligevel se noget på skærmen) skal opleves, Det kan ikke beskrives.

Bemærk også den indbyggede tuner, der betyder at du ikke skal have seperat TV tuner stående. De 1500 siders Tekst TV hukommelse, Kort læser til digital kameraet, hvor skærmen kan lave screen show. osv osv.

Kombineret med Panasonic HDD/DVD optager DMR-E85H, Deres nye receiver SA-XR70 og et Paradigm Surround højttaler sæt, Har jeg fået et system der imponerer de fleste.

HDD og Receiver kan med fordel købes til ½ pris i tyskland.
Hvis I vil have en seriøs forhandler, så post en note :-))

tysk forhandler
HB, tirsdag 1. marts 2005, 19:22
Hej
Jeg har besluttet, at jeg skal ud og købe Panasonics HDD/DVD optager DMR-E95H og receiver SA-XR70. Jeg overvejer, at tage til Tyskland og købe det. Har du nogle adresser du kan anbefale - helst i Flensborg området.

Venlig hilsen
Henning

tysk forhandler!
asgari, tirsdag 1. marts 2005, 03:35
goddag Lander,

har meget kraftigt overvejet at købe i deutschland. det kunne være lækkert såfremt du kunne anbefale mig en seriøs/troværdig forhandler. har kigget lidt på hifiregler.de!?

PS. hvor har du købt dit paradigm surroundhøjttalere - ved at hi-fi klubben har ført mærket tidligere - da jeg ikke kan finde en dansk forhandler, som fører mærket?

på forhånd tak...bold

Debatforum

Seneste
Mest aktive

Log ind

Eksisterende bruger:
E-mail:
Kode:

Log ind

Ny på forum?

Hvis du er ny på forum, er der lidt hjælp at hente.
Vælg et af nedenstående hjælpeemner: