PlayStation 3

PlayStation 3
Redaktionen, fredag 11. maj 2007, 10:07
PlayStation 3

Sonys tredje forsøg på at lave den ultimative spillemaskine skuffer. For mange brudte løfter og for lidt kvalitetsindhold, fortæller om en maskine, der måske havde gjort bedst i endnu en udskydelse.

ps3 vs xbox
gegandhi, lørdag 19. maj 2007, 16:00
jeg syntes i skal prøve at kikke på hvad xboxen kunne da den kom på markede og se den udvikling der er der prøv så at se samme udvikling mer en sp3 så vil det på alle led og kanter klart vinde over xbox og mange af de software fejl mangler der måtte vare er løst. psp og ps3 hmm. ja ps3 brugerflade ligner det der er på psp og ja det er sikkert også en tanke bag det. hvis man skal have to koncoler til at arbejde sammen så skal de også arbejde ens. og da psp er i samme "årgang" som ps3 syntes jeg det er passenden.

omkring onlien delen. ja den er gratis. ps3 skulle holde i 10 år. og jeg ved ikke have det koster på xbox men prøv at ligge den pris på koncol prisen med en hd-dvd drev så tror jeg nok prisen er den samme om ikke mere.

spild til ps3. det er en hel anden side. prøv at se de spild der udkom sammen med ps2 og de nyeste ps2 spild der er en verden til forskeld på de to spil. så tag det rolig det skal nok komme.

dårling version i dk?
som i også siger så ja. men jeg mener nu at det er nemer at opgrader software i en koncol end hardware kan også være at jeg tager fejl.

til slut så syntes jeg at det er for dårligt at i ikke prøver at se noget længer frem i tiden. hvis vi kikker på xbox hvad tror i så at ps3 kan om et år og aå lav den samme test igen.

Enig
Cookie, torsdag 21. juni 2007, 21:56
Et ord her fra: Enig.

PS3'eren sparker løv om et par år, hvor XBOX'en står tilbage på tilbud.

Hermed må jeg dog sige at jeg selv er i et dilemma; jeg har en PSP og kunne godt tænke mig en PS3 så de kunne snakke sammen og streame musik. Men på den anden side er jeg hel vild med Micorosofts Halo. - og den kan man jo kun* få til XBOX'en.

* Ja med "kun" ved jeg også at man kan få det til computeren, men nu snakker vi jo om konsoller.

Debatforum

Seneste
Mest aktive

Log ind

Eksisterende bruger:
E-mail:
Kode:

Log ind

Ny på forum?

Hvis du er ny på forum, er der lidt hjælp at hente.
Vælg et af nedenstående hjælpeemner: