PSP

PSP
Da-pimp, mandag 16. maj 2005, 17:05
Hey.. Er jeg den eneste i DK der ejer en PSP eller hvad? jeg ser aldrig nogen med den, og jeg kan ikke tro jeg er den eneste.. Post her hvis du ejer det vidunder... Den bedste gadget til dato!

/out
Nej, det er du ved gud ikke.
Rotator, torsdag 26. maj 2005, 14:14
Du er ikke den eneste

Jeg fik min leveret den 6. Januar 2005, direkte import fra Japan. Eftersom det var en preorder er jeg nok én af de første danskere der havde den... Yeah, me!

Har købt Ridge Racers (Jap) og Tony Hawks (US) og begge er GENIALE!

Kan kun anbefale dette syrede stykke kit!

Haii...
Champen, torsdag 26. maj 2005, 18:57
Hmm i får da problem når i vil til at se danske dvd film på, de er jo kodet ligesom normale dvd film.. :S
glæder mig sku til den kommer!!!!

Danske film på import PSP:
Rotator, lørdag 28. maj 2005, 18:07
Nu kan jeg ikke ligefrem prale med at jeg har planlagt at købe nogen som helst UMD film, da jeg ikke kan se formålet i at betale 200 kroner for et format man kun kan bruge ét sted.

Så hellere købe en 1gb+ Memory Stick og lave et fikst lille dvdrip

...
Champen, søndag 29. maj 2005, 00:43
Hehe ja oki.. ku man selvfølgelig oz..
ved i hvor det er billigst af importer den fra
evt. nogen priser?

Import af PSP
Rotator, søndag 29. maj 2005, 03:53
Jeg kan kun anbefale Whitedog.
http://www.whitedog.co.uk/

De har både JAP og US PSP maskiner, til henholdvis 3.023,91 og 2.861,92 for Value packs.
PSP Value Pack inkluderer maskinen, carry case, headphones med remote og memory stick.

Whitedog inkluderer også en UK strømforsyning, så du kun har brug for en rejseadapter.

De har endvidere et stort udvalg af både japanske og amerikanske import-spil.

virker den til dansk
prasanna, tirsdag 31. maj 2005, 18:02
hej...
jeg kan se at du har købt en psp på witedog.co.uk...
jeg vilbare lige vider... er menuen så ikke på engelsk og er der koder så man ikke kan se film som er købt her i danmark...
:-)

PSP på dansk
Rotator, onsdag 1. juni 2005, 19:06
Jeg har godt nok ikke købt min PSP hos Whitedog, men hos Lik-sang i Japan. Den japanske og den amerikanske psp har begge samme sprog-indstillinger.
Det er usandsynligt at der kommer danske menuer i PSP'en når den kommer til Danmark.
Har dog ikke hørt noget endeligt omkring dette.

Mht. regions-kodning: Den japanske PSP er kodet til region 2, hvilket den europæiske også burde være, hvis Sony ellers følger kodnings-standarden for DVD. Den amerikanske PSP er kodet til region 1.
Denne kodning har kun effekt for film i UMD formatet. Der er ingen kodning på spillene.
Det gør det muligt med hvilken som helst maskine at afspille spil fra hele verden.
Importerer man film fra Japan eller køber dem i Danmark, vil man kunne afspille dem på både japanske og europæiske PSP'er. (Såfremt Sony IKKE beslutter sig for at ændre kodningen for europæíske maskiner, men det vil tiden vise.)

hvor
theis , tirsdag 17. oktober 2006, 11:56
hej hvor kan jeg få fat i en bilig psp

What.. :P
Champen, torsdag 19. maj 2005, 16:44
Har du allereden EN ?
købt den i USA ?

Debatforum

Seneste
Mest aktive

Log ind

Eksisterende bruger:
E-mail:
Kode:

Log ind

Ny på forum?

Hvis du er ny på forum, er der lidt hjælp at hente.
Vælg et af nedenstående hjælpeemner: