Reklamekampagne fotograferet med mobiltelefon

Reklamekampagne fotograferet med mobiltelefon
Redaktionen, mandag 3. november 2008, 13:07
Sony Ericsson kommer snart med en noget anderledes reklamekampagne. De har nemlig valgt at fotografere en produktreklame af C905 mobiltelefonen med ... C905 telefonen.

Hele nyheden
Set før
Oskark, mandag 3. november 2008, 19:46
ER den ikke set før. er det bare mig der husker forkert eller havde nokia på et tidspunkt en reklamekampagne for nokia n95 hvor billederne var taget med en n95. Mener at det var et billede hvor en mand og en dame står i en båd i en sø i sverige eller sådan noget:)
Kodeordet er nok...
Yakken, mandag 3. november 2008, 14:45
...lyssætning! Med 8 Mpix på samme minisensor, så MÅ der opstå støj i svage belysninger. Den optik der er plads til i sådant et kamera er også ret begrænset, hvilket igen antyder at det nok ikke vil være en revolution på andet end antallet pixels...

Mere er ikke altid bedre.

pixler lys og reklame(gas)
Nikolaj - GEAR redaktionen, tirsdag 4. november 2008, 08:30
Jeg husker at Nokias annoncering for N73 var skudt på telefon - noget med nogle smuke unge mennesker der lige var steget ud af en højvinget propel flyver et sted i en meget fotogen ødemark.

Jeg bruger selv C905 for tiden - og den ER god. Men hvis ikke det var i reklameøjemed, er det nok tvivlsomt om nogen fotografer ville bruge den som arbejdsredskab ;o)

Hold i øvrigt øje med GearTV - hvor der er en Gear-grundig* anmeldelse på trapperne. Og i det næste nummer af GEAR (60) er der anmeldelse, med trykte billeder fra C905, K850, K810 og et almindeligt digitalkamera - sikke en cliffhanger.

*mønsterbeskyttet kvalitetsbetegnelse.

/Nikolaj

SV: pixler lys og reklame(gas)
Yakken, tirsdag 4. november 2008, 13:01
Jeg har aldrig rigtigt fået smag for at skyde billeder med et mobilkamera og slet ikke for at føre dem over på min computer bagefter.

Jeg er nok bare skadet af at have en iPhone, der har et af de ringeste kameraer i nyere tid, og af at jeg normalt skyder med D-SLR kamera.

Når man først er begyndt at benytte SLR, så bliver man oftest skuffet over ethvert kompakt kamera - i en telefon eller ej.

Njahhh...
kasperandersen.net, tirsdag 4. november 2008, 08:28
Det er nu heller ikke fordi jeg just er imponeret. Der er stadig lang vej op til et dedikeret kamera - hendes hud ser i hvert fald noget udtværet ud og billedet har stadig nogle af de samme problemer som alle mobiltelefonkameraer har.

Debatforum

Seneste
Mest aktive

Log ind

Eksisterende bruger:
E-mail:
Kode:

Log ind

Ny på forum?

Hvis du er ny på forum, er der lidt hjælp at hente.
Vælg et af nedenstående hjælpeemner: