fru andersen, fredag 13. juni 2008, 07:50
Har længe overvejet at købe en slingbox pro eller solo, men min mand er noget skeptisk, så blev vildt glad da jeg så anmeldelsen... men men... mangler sq nogle svar...

for af vide at 128 kbps ikke er hurtigt nok.. nej hvem hel.## kunne oz tro det når du skal bruge min. 2MB for at se bedbåndstv uden at det hakker vildt (ved godt tdc siger 1MB men men nej..

) men nu er spørgsmålet kan jeg være sikker på at Slingbox (begge slags) kan køre upåklageligt når jeg hjemme har 10MB både up/download hvor Slingbox bliver sat direkte i boxen der fordeler internet og IP telefoni, også modtage det i kolonihaven hvor vi kun har 4096/256 og der skal trækkes ledning på ca. 5m. enten fra væggen til routeren eller fra routeren til Slingbox... Også de ekstra udgifter den fik jeg ikke helt fat i, kan man nøjes med en licens som så er gratis eller er det en tidsbegrænset licens og hvor tit skal den så fornyes og til hvilken pris.. og var der andre ekstra udgifter??? også lige til sidst.. har man brug for proén eller er solo nok, kan da godt se det er smart at kunne bruge sin harddiskoptager begge steder men er det ikke så bøvlet når du skal fjernbetjene den at man ikke gider, og for ca. 500-1000 mere kan du købe en ny harddiskoptager sammen med Slingbox solo i forhold til prisen på en Pro (1337 for solo,2051 for pro)Håber der er nogle der kan svare mig så jeg kan få overtalt min mand....