Unuanceret Re/Preview

Unuanceret Re/Preview
LittleB69, søndag 23. juli 2006, 23:15
Det var da en ualmindelig underlig gennemgang i havde af Pes3, Wii & Xbox360.. Når man tænker på at 2 ud af de 3 slet ikke er i biksen endnu.

Hvem siger at Pes3 er for dyr, man aner jo ikke hvad den kan endnu, det samme gælder for WII som heller ikke er et finde i butikkerne.

Skal vi ikke lige vente med at slagte den ene eller den anden før de er i handlen.

Det gælder både for PES3 og WII at der kommer nyheder hver dag der gør dem begge mere og mere spændende og nu er de 4500,- i nævner nu ikke alt verden når i bagefter sammenliger konsoller med en PC. Der koster grafik kortet næsten det samme... og så mangler man bare lige at købe resten af maskinen, for slet ikke at tale om hvis man skal have SLI!

Med venlig hilsen
LittleB69
Mere til wii
desyncer, lørdag 5. august 2006, 12:59
Her er et kort over de tekniske specifikationer:http://img64.imageshack.us/img64/4695/1154750911571jx7.jpg

Der var én ting der gik mig på... Hvis man tager et hurtigt kik på de 4 viste spil for hver konsol, så var xbox/ps3's actionfyldte stortitler, mens lille nintendo måtte nøjes med at vise et blandet sports spil, the legend of zelda, som egentligt kun skulle have været ude til Gamecube, derfor kun et "halvt" spil bare med ekstra funktioner - der var metroid som så skiller sig ud fra de andre ved at have leveret store spil, og sidst men ikke mindst mario.

Nintendo her dette famillie venlige image, siger mange, og artikler som denne støtter den vinkel, men Wii fortjæner virkelig at vise sig fra en mere voksen vinkel, da dens hestekræfter ikke er så lokkende sammenlignet med konkurrenterne.

Tillad mig derfor at vise den mere voksne side:

Sadness: "Are you atleased 21 years old and do not suffer from a heart condition or a nervous disposition?"

-sådan lyder det på nibris.net
Billeder her: http://media.wii.ign.com/media/816/816122/imgs_1.html

Nu vil jeg ikke sidde og fremvise alle voksenspil, men blot fremhæve hvad der sikket bliver et huskbart spil til en "børnevænlig" konsol...

Derudover er der Red Steel fre Ubisoft (dem der blandt andet lavede Prince of Persia og SplinterCell)
-og så videre.

Debatforum

Seneste
Mest aktive

Log ind

Eksisterende bruger:
E-mail:
Kode:

Log ind

Ny på forum?

Hvis du er ny på forum, er der lidt hjælp at hente.
Vælg et af nedenstående hjælpeemner: