Zeptop Znote 3215W

Zeptop Znote 3215W
Redaktionen, fredag 14. december 2007, 11:00
Zeptop Znote 3215W

Her får man den bedste batteritid og det laveste støjniveau og ikke mindst Intel’s nye Centrino
Pro chipsæt. Virkelig en notebook for den kræsne pc-mand.

Alt er relativt
egeriis, mandag 17. december 2007, 12:20
Med ihvertfald 7 år på bagen, er det vist relativt hvor nye Zepto er. Og jeg synes måske det er unødvendigt at skabe nervøsitet hos forbrugeren ved i artiklen at skrive: "Det er kun naturligt, hvis nogen skulle vægre sig ved at investere i et nyt og ukendt mærke". Det vil jeg tro kan få forbrugeren til at drage sammenligninger til sagen om AlfaView som gik konkurs og forlod en masse kunder uden penge og uden produkt. Og det synes jeg er synd, da Zepto ligger stabilt og med en god position på markedet.
Jeg købte selv en Zepto Znote for 5 år siden, som har fungeret upåklageligt.. Dengang kunne man måske have været nervøs..

SV: Alt er relativt
Lars S., mandag 17. december 2007, 20:39
sjovt nok! Jeg ville have købt en Zepto, men uden at kunne finde brugermeninger og bedømmelser af dem gav jeg op og købte en Mac, som jeg er suuper glad for...
Zepto er stadig nye - det vil de være 3 år endnu.

zepto
Jens Folke, onsdag 19. december 2007, 23:12
Tja Lars
prøv at bruge søgefunktionerne på nettet så som noget der hedder google eller yahoo der er temmelig mange anmeldelser af zepto laptops
kan anbefale laptopworld.dk

ang fx sammenligningen mellem zepto og alfawiev, tja den tidligere direktør/ejer af alfawiev er pt chef i zeptos afdeling for fladskærme !!! modigt gjort af zepto, men de leverer nogle ganske udemærkede laptops til gode priser - bestemt ikke et mærke man skal være bange for at købe

SV: zepto
Lars S., fredag 21. december 2007, 15:10
Jeg er godt klar over Google og Yahoo!

Jeg kunne bare ikke finde brugeranmeldelser fra folk der havde brugt dem nogle år.. En ting er hvad Comon og Laptopworld siger, men en anden ting er hvad folk ren faktisk synes om dem fx hvad angår holbarhed osv.

Debatforum

Seneste
Mest aktive

Log ind

Eksisterende bruger:
E-mail:
Kode:

Log ind

Ny på forum?

Hvis du er ny på forum, er der lidt hjælp at hente.
Vælg et af nedenstående hjælpeemner: